vrijdag 4 juli 2014

Sam Smith

Sam Smith stijgt met Stay With Me op 5 juli 2014 van 16 naar 10 in de vijfde week notering. Na La La La (met Naughty Boy) en eerder dit jaar Money On My Mind is dit zijn derde hit in Nederland. Stay With Me is afkomstig van zijn debuutalbum In The Lonely Hour. Hoewel Sam een paar weken geleden bekend maakte meer voor mannen te voelen dan voor vrouwen, maakte hij een tweede versie van Stay With Me met een vrouw: Mary J. Blige. Dat beviel goed, dus ze duiken van de zomer nog eens de studio in.

Samuel Frederick Smith werd geboren in Bishop's Stortford, Engeland op 19 mei 1992. Eerste Nederlandse hit La La La (met Naughty Boy) haalde #4 in 2013. Money On My Mind kwam in 2014 tot #32. In Vlaanderen brak hij al in 2012 door met Latch (met Disclosure).

Sam Smith - Stay With Me
[Verse 1:]
Guess it's true, I'm not good at a one-night stand
But I still need love 'cause I'm just a man
These nights never seem to go to plan
I don't want you to leave, will you hold my hand?
[Chorus:]
Oh, won't you stay with me?
'Cause you're all I need
This ain't love, it's clear to see
But darling, stay with me
[Verse 2:]
Why am I so emotional?
No, it's not a good look, gain some self-control
And deep down I know this never works
But you can lay with me so it doesn't hurt
[Chorus x3]

Bekijk de clip


Geen opmerkingen:

Een reactie posten