woensdag 30 november 2011

Guus Meeuwis & Gers Pardoel

Op 3 november 2011 stijgen Guus Meeuwis en Gers Pardoel naar 6 met Nergens Zonder Jou. Het is Gers' vierde hit en derde top 10-succes. Het is Guus' 21ste hit en 11e top 10-notering.

Gerwin 'Gers' Pardoel werd geboren in Nijmegen op 12 mei 1981. Hij woont nu in Rotterdam. In 2009 werkte Pardoel samen met The Opposites en Sef op de track Broodje Bakpao en die track schopte het tot de tweede plaats in de Top 40. Op 14 oktober 2011 verscheen Gers' eerste album 'Deze Wereld Is Van Jou'. In november 2011 scoorde hij zijn eerste #1 hit met 'Ik Neem Je Mee' (4 weken).

Gustaaf Stephanus Modestus (Guus) Meeuwis werd geboren in Mariahout op 23 maart 1972. Guus haalde #1 met Het Is Een Nacht (Levensecht) (7 weken in 1995), Per Spoor (Kedeng Kedeng) (4 weken in 1996), Als Je Iets Kan Doen (4 weken in 2005 als onderdeel van Artiesten voor Azië), Geef Mij Je Angst (7 weken in 2005) en Tranen Gelachen (2 weken in 2007).

Guus Meeuwis featuring Gers Pardoel - Nergens Zonder Jou
Wat een dag, wat een dag
Weinig lucht en weinig lach
Waar ben jij
Alles grijs en negatief
En waar is leuk en waar is lief
Waar ben jij
Ik mis de zomer in de zomer
Meer nog mis ik jou
Ik ben nergens zonder jou
Wat een dag, wat een verdriet
Waar is de dans, waar is het lied
Waar ben jij
Ik mis de krenten en de pap
De nuance en de grap
Waar ben jij
Ik mis het klopje op mijn schouder
En meer nog mis ik jou
Ik ben nergens zonder jou
Ik mis een arm om me heen
Teveel mensen, toch alleen
Wat goed moet, dat gaat fout
Maar in bij jou is het warm
Je verdrijft de kou
Ik ben nergens zonder jou
Wat een nacht, wat een maan
We zien alle sterren staan
Waar ben jij
Wat een dag, wat een licht
Wat een lach op jouw gezicht
Oh, daar ben jij
Het wordt weer zomer, in de zomer
Is de lucht voor altijd blauw
Ik ben nergens zonder jou
Het wordt weer zomer, in de zomer
Is de lucht voor altijd blauw
Ik ben nergens zonder
Ik ben nergens zonder
Ik ben nergens zonder jou


Bekijk de clip

Geen opmerkingen:

Een reactie posten