vrijdag 17 mei 2013

Nielson en Miss Montreal


Nielson & Miss Montreal stijgen op 18 mei 2013 van 13 naar 10 met Hoe. Het is Nielsons 4e en haar 7e Top 40 hit. In de videoclip zijn de acteurs Martijn Lakemeier en Sigrid ten Napel te zien.

Nielson Littooij (Dordrecht, 28 december 1989) deed in 2012 mee aan De Beste Singer Songwriter van Nederland. Hij won deze wedstrijd niet, maar scoorde vervolgens wel een hit met zijn zelfgeschreven nummer Beauty En De Brains (#7 en maar liefst 33 weken in de Top 40). Op de afterparty van de finale op 27 augustus 2012 kwam het idee van een duet ter sprake en dat gebeurde met Hoe wat Nielson eerder met een andere zangeres had opgenomen.

 

Miss Montreal is de artiestennaam van Roos-Anne (Sanne) Hans, die op 22 september 1984 in Dedemsvaart geboren werd. Just A Flirt was in 2008 haar eerste hit (#11). In 2010 scoorde ze haar grootste hit tot nu toe: Being Alone At Christmas haalt dan #5.

Nielson & Miss Montreal - Hoe
En ineens zag ik je lopen.
En ik dacht: oeh, oeh.
Ik was meteen ondersteboven.
En jij om de hoe-oek.
En we liepen samen verder.

En ik dacht: hoe, hoe,
Passen wij ineens zo goe-oed bij elkaar.
En ik weet niet wat ik doe, doe,
Hoe zijn we hier beland?
Hoe, hoe?

En we vliegen door de dagen,
En het voelt goe-oed.
En ik moet het eigenlijk niet vragen,
Maar wat nou als ik het doe, doe?

Wil je samen verder?

En ik dacht: hoe, hoe,
Passen wij ineens zo goe-oed bij elkaar.
En ik weet niet wat ik doe, doe,
Hoe zijn we hier beland?
Hoe, hoe?

hoe?

Hoe, hoe
Passen bij ineens zo goe-oed bij elkaar.
En ik weet niet wat ik doe, doe,
Hoe zijn we hier beland?
Hoe, hoe?

En ik dacht: hoe, hoe,
Passen wij ineens zo goe-oed bij elkaar.
En ik weet niet wat ik doe, doe,
Hoe zijn we hier beland?
Hoe, hoe?


Bekijk de clip

Geen opmerkingen:

Een reactie posten