vrijdag 8 februari 2013

Matt Simons

Matt Simons stijgt op 9 februari 2013 in de derde week notering van 17 naar 10 met With You. De track With You was dinsdag 8 januari 2013 te horen tijdens een dramatische ziekenhuisscène in aflevering 4.617 van Goede Tijden Slechte Tijden (GTST). Daarin werd het personage Bing kunstmatig in een coma gebracht, omdat hij anders een virus die hij na zijn behandeling voor lymfklierkanker niet zou overleven. Vele kijkers wilden het nummer hebben en zo begon het Nederlandse succes. Matt heeft daarna via Twitter de redactie van GTST bedankt voor het gebruik van zijn nummer.
In week 4 was het de 996e 3FM Megahit.

Matt Simons werd geboren in Brooklyn, New York, op 20 februari 1989. Hij studeerde aan het conservatorium van New York. Hij slaagde cum laude als uitvoerend jazzsaxofonist. In 2010 verscheen zij EP Living Proof.

Matt Simons - With You
Honest where I start from
I try and impart my wisdom
a combination of truth and fear.
That's the way it's always been
my father and his before him.
At times we hurt the ones we love so dear.

Chorus:
I'll be with you, I'll be waiting for you
on the other side, on the other side.
And the winds that blow they'll guide you home,
get you through the night, get you through the night.
It'll all be right.

My job to control you,
darling, though I barely know you,
hoping you grow tired and start giving in.
Spout of holy water
pour it on my only daughter
maybe there's a shot she'll begin again.
Chorus
Bridge:
So wrong,
and I'm here to make it right for what it's worth
And I'm sorry, yes, I'm sorry if you never felt
the love, the love, the love that you deserve.
Chorus
It'll all be right


Optreden van Matt Simons bij Roodshow, Radio 2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten