woensdag 28 december 2011

Glennis Grace & Edwin Evers

Glennis Grace en Edwin Evers komen op 31 december op 9 binnen met Wil Je Niet Nog 1 Nacht. Het is Glennis' vijfde Top 40 hit, derde hit in 2012 en tweede top 10-hit. Voor Edwin Evers is het zijn vierde hit en eerste top 10-hit.

Tijdens zijn vakantie in Las Vegas hoorde Edwin Evers het duet Don’t You Wanna Stay van countryzanger Jason Aldean en Kelly Clarkson op de radio. Edwin was zo onder de indruk van de track dat hij besloot een Nederlandse tekst te schrijven. Hij belde Glennis Grace op met de vraag of zij de demo wilde inzingen. Tijdens het inzingen werden beiden zo enthousiast dat spontaan besloten werd om er  een duet van te maken.

Glennis Grace is sinds 2010 ammbassadeur van de stichting Stop Kindermisbruik. De volledige opbrengst van de track komt ten goede van deze stichting.

Glennis Grace werd geboren als Glenda Hulita Elisabeth Batta in Amsterdam op 19 juni 1978.Met I'm Gonna Be Strong haalde ze in 1994 #13. In 2005 vertegenwoordigde ze Nederland op het Eurovisie Songfestival met My Impossible Dream (#26).

Edwin Evers werd geboren in Hardenberg op 9 mei 1971 en werkt nu als radio-dj bij Radio 538. Ook is hij drummer en zanger/imitator. In 1998 haalde hij als Frank & Ronald #16 met Geld Maakt Niet Gelukkig. In 2004 haalde hij #17 met Waar Moet 'Ie In? (Daar Moet 'Ie in) (wederom als Frank & Ronald). In het voorjaar van 2007 deed hij mee aan het Tien-programma Just the two of us. Daarin vormde hij een zangduo met Berget Lewis. Ze wonnen in de finale van Monique Smit en Xander de Buisonjé. In 2008 scoorde Evert als Kid B met Martin van der Starre een #17 met Una Paloma Blanca Heel De Zomer Lang. In een van de uitzendingen van het tweede seizoen van het RTL 4 programma Ik hou van Holland speelde hij drums in de I Love Holland-band. Daarnaast heeft hij zijn eigen band: Evers slaat door. Ook is de band van Edwin de band van het populaire tv-programma The Voice of Holland van RTL 4.

Glennis Grace & Edwin Evers - Wil Je Niet Nog 1 Nacht
Ik wil niet horen dat de wekker gaat
Verdrijf de gedachte dat je mij verlaat
En ik niet beslis
Voor hoelang het is
Wil je niet nog 1 nacht bij me zijn
Wil je niet mijn armen om je heen
Wil je niet met mij of ben je graag alleen
Wil je niet nog 1 nacht bij me zijn
Meen je alle dingen die je zei
Blijf dan hier bij mij
Geef me de tijd dan haal ik je weer in
Jij bent het einde en een nieuw begin
Ik wil bij je zijn
Dus doet afscheid pijn
Wil je niet nog 1 nacht bij me zijn
Wil je niet mijn armen om je heen
Wil je niet met mij of ben je graag alleen
Wil je niet nog 1 nacht bij me zijn
Meen je alle dingen die je zei
Blijf dan hier bij mij
Oh met jou voelt alles beter
Oh met jou voelt alles beter
Wil je niet nog 1 nacht bij me zijn
Wil je niet nog 1 nacht bij me zijn
Wil je niet mijn armen om je heen
Wil je niet met mij of ben je graag alleen
Wil je niet nog 1 nacht bij me zijn
Meen je alle dingen die je zei
Blijf dan hier bij mij ooooooh
Blijf dan hier bij mij
Blijf vannacht bij mij
Bij mij

Bekijk de clip
http://www.youtube.com/watch?v=-WZL30A9cPQ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten